trešdiena, 2010. gada 22. septembris

Pirmais iespaids


Stāvot lidostā ar visām savām 5 somām, teicu sev, līdz tumsai neķeršu kreņķi - te tak Itālija. Nepagāja ne stunda, kad izdzirdēju vārdu "Anete?" Tad tik cerēju, ka neieraudzīšu FIAT 500, jo tas nozīmē - būs jāsēž uz manām somām. Satraukumi lieki, lai gan FIAT bija, bet busiņš. Āmen!
Dolo (Ak, Dievs! Es sāku rakstīt angliski!) ir patiesi maza pilsētiņa Branza upes krastā, kurai cauri vijas ceļš, kas savieno Padovu ar Venēciju.
Es Itāliju redzu kā Sicīliju. Dodoties uz Itāliju iepriekš vienmēr aiz lidmašīnas durvīm ir bijusi mana Sicīlija, bet ne tagad... Tad šeit ar ir mans LIELAIS sarūgtinājums - te nav Sicīlijas! Jā saule, silda un es varu izlasīt Gelateria, bet nav sicīliskuma. Tādēļ daudzi manī manīja skumjumu, patiesībā es vienkārši domāju un analizēju. Kur ir mana Itālija, mana Sicīlija?!?! Sicīlijā katra piektā mašīna nav FIAT, bet te katra piektā tikai ir! Uz ielas ir daudz gaišie cilvēki, nav iedegušie Sicīlieši...runājot es vairāk izmantoju žestus, nekā vietējie. Ak, Dies! Sicilia!!!
Ēst gatavo uz maiņām organizācijā, ko tas nozīmē? Nav Sicīliešu virtuves burvīgums!!! Eh, kā es ilgojos pēc Katānijas mājas mīļuma, kas ielikts ēdienā. Protmas, nevar teikt, ka nav garšīgi, vienkārši nav kā Sicīlijā!
Dzīvojam tipiskā Itāļu mājā. Mums ar Lidia ir sava istabiņa un maza pie griestiem viesu istabiņa (neizpratne? Braucat ciemos-redzēsiet!) un sava vannas istaba. Tas mūs abas apmierina, toties puišiem viss ir kopīgs ar pārējiem organizācijas viesiem. Kas ir organizācijas viesi? Šobrīd tie ir seši cilvēki, kas nonākuši grūtībās, nemācēšu izstāstīt kādās, bet šķiet diviem ar prātiņu nav īsti labi, tad viens imigrants, vecs vīriņš un kam ir bijušas problēmas ar alkoholu. Nedaudz skarbi, vismaz man. Ir tikai 2.diena šeit, bet man jau sāk kāds no šiem viesiem kaitināt un izraisīt antipātijas. Nu grūti ar mani! Smaidam!
Ir jau labi! Šodien katrs tikām pie riteņa (viss neērtākais ar ko esmu braukusi), bet vismaz ripo uz priekšu! Tikām pie telefona kartēm. Tagad būs savs Itālijas numurs. Esmu virtuvē izveidojusi "Tējas stūrīti", kur saliktas visas latviešu tējas un pa vidu medus burka cēli sēž. Izlikusi lielo Latvijas karogu istabā un gaidu, kas būs šovakar! Sapulce par mums - par pienākumiem, par uzdevumiem, par noteikumiem. Un vakarā došos saldējumu provēt! Esmu uzzinājusi, kur ir viss labākais. Eh, ja nebūs, kā Sicīlijā!!! :)))
Un vēl, es ļoti gaidu ciemiņus, manus ciemiņus!

2 komentāri:

  1. Apsveicu ar ierašanos!!! Un neķer kreņķi, ka tā nav Sicīlija! Atklāsi sev jaunu Itāliju!:)
    Jajajaa, es jau pēc savas pieredzes (pavisam svaigās) zinu, kā ir, kad ieraugi ne to ainu, kas uzburta!
    Priecājies, baudi! Būs kolosāli!:)

    AtbildētDzēst