ceturtdiena, 2010. gada 7. oktobris

Jaunatne


Neticēsiet, bet satiekot Dolo jauniešus (ar to es domāju līdz gadiem 30) jautājot, ar ko viņi nodarbojas, tad biežāk sastopamā atbilde ir - spēlēju grupā. Neticami bet es jau tagad zinu četras dažādas grupas, esmu bijusi uz vienas grupas mēģinājumu. Un tas nav kaut kāds sētas orķestrītis, tas patiešām ir kvalitatīvs un skaists izpildījums! Kad izpētīšu un sapratīšu vairāk par grupām, prezentēšu arī blogā!

Vakar (jā, tas ir trešdienas vakars) viens no grupas bundziniekiem aizveda mūs uz Padovu. Ja mēs, dzimtenē dodoties patusēties, nozīmē, ejam padejot, tad te viss ir nedaudz, dikti, savādāk. Jāpiemin, ka Padova ir studentu pilsēta un to ļoti, ļoti labi vakar redzējām. Priekš manis jau vien ir neikdienišķi trešdienas vakarā doties, kā piektdienas vakarā ielās.
Ierodoties Piazza delle Erbe, tas bija pārpildīts ar jaunatni. Skats tāds, it kā 15 minūšu pārtraukums starp  futbola mačiem. Neticami! Ieplūstot pūli, es klepoju aiz cigarešu, marihuānas un hašiša dūmu kairinājuma, bet tas bija atklāts laukums!!! Visi pīpē un dzer, skumjākais, ka tā ir ikdiena! Es jutos kā baltā vārna! Ko viņi dara? Kā jau teicu dzer, pīpē un pļāpā no stundas uz stundu. Skaistais, vēsturiskais laukums tuvojoties diviem kļuva ar vien tukšāks, bet saglabājot īpaši piedzērušos vēl joprojām dzerot, pudeļu un plastmasu glāžu sišanās pret bruģi kļuva ar vien skanīgāka, jo viss laukums bija nosēts ar šiem atkritumiem. Ak Dievs! Pārsvarā tie ir studenti, nav brīnums, ka itāļi studē tik daudzus gadus, ja trešdienas vakarā jau iepazīsti „komu”, kāda tad ir atlikušās nedēļas (ne) studēšana?!
Esmu apsvērusi domu studēt Padovā, bet pēc vakardienas šai domai ir ievilcies mīnusiņš. Atļaušos teikt, man pat bija pretīgi un atgrūdoši šie cilvēki, šie pielējušies ģīmetni, kas līgojās, ka Latvju priedes vētras laikā, kas atklāti tina hašiša kāsīšus un es teiktu, degradējās. Mūsu jaunatne gan tāda nav! Vismaz mani studentu gadi nu noteikti!
Jāpiemitina, ka līdz diviem tiek slēgtas visi bāri un alkoholu ir neiespējami iegādāties legāli, Padovas dome ir pieņēmusi šādu regulējumu, jo savādāk cilvēki pielejas un trokšņo līdz rītam! Ak, Dievs! 
Alternatīva - jauniešu bariņiem komplektā nāk 10L kaniņas ar vinčiku, somas ar alus pudelēm/bundžām un 2l kolas pudeles ar šņabi!
Nesatraucaties, mūsu kompānija, tāda nebija! Tā ka neesmu sasējusies ar slikto jauniešu kārtu! Bet mūsu kompānijā bija „zilais”, sākumā nevarēju saprast vai tā ir, vai nav. Jo man pieredze ar šādi orientētiem cilvēkiem vienkārši nav. Apjautājos Lidia, kā viņa domā. Viņa teica, ka ir. Kādēļ es to rakstu? Jo simpātiskais bundzinieks, kas mūs aizveda uz Padovu ir viņa draugs, atlikušo vakaru nespēju nedomāt, vai tiešām tā var būt? Domāju par sevi, cik tomēr esmu konservatīva, cik vecmodīga, jo šī doma par šo cilvēku orientāciju man tinās pa galvu, izslīdot cauri dažādām uzburtām ainām un smadzeņu pusēm. Tas nenozīmē ka novērsīšos no bundzinieka tik tādēļ ka viņam varbūt tīk puiši, bet jauniepazīto puisi, kas ir foto mākslinieks un ar savām sievišķīgajām kustībām manī radīja pārdomu vētru uz atvadām nenobučoju kā pārējos kompānijas locekļus, Lidia arī…

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru