pirmdiena, 2011. gada 18. aprīlis

Dienas notikumu turpinājums!


17.aprīlis. Iemūrēju akmeni savā dzīves mūrī, tādu pamatīgu! Un ceru, ka ļoti skaistu!
16.aprīlis. Noskatījos filmu itāļu valodā un beigās sapratu, ka sapratu visu! Mana itāļu valoda ir pamatīgi uzlabojusies! :)
15.aprīlis. Nobaudīju saldējumu – Saule! Boloņā, patiesi gards!
14.aprīlis. Gardi notiesāta pizza! Gardā kompānijā!
13.aprīlis. Krustdēlam braucu meklēt ratus! Tāds prieks par apziņu, ka man ir brāļa dēls!
12.aprīlis. Prieks! Šodiena patiesi bija plānošanas diena. Plānoju no kāzām (NE MANĀM) līdz pa tuvākiem un tālākiem izbraucieniem!
11.aprīlis. Regbija treniņš! Ak, Mans Dies, kas to būtu domājis, ka es spēlēšu regbiju. Bet man patika un jau rīt došos iegādāties zobu sargus!
Este
10.aprīlis. Negaidītais atklājums nelielā pilsētiņā Este, ziedošs pils dārzs! Tik skaisti!
9.aprīlis. Četri Tiramisu, burkānu kūka un ābola strūdele! Kas par dieniņu, kas par gatavošanu!
8.aprīlis. Zobārsta apmeklējums un rēķina saņemšana 560Eur. Prieks ir tas, ka apdrošināšana par to samaksās! Rumateras koncerts! Rumatera ir vietējā grupa, kas dzied Veneto dialektā un ir ļoti populāra šeit! Tā ka viens no grupas līderiem ir mūsu draugs, tad esam jau ieguvuši gan diskus, gan iespaidus no pirmās dienas! Djejojām un dziedājām (nosacīti) uz galdiem un kā saka izārdījāmies!
7.aprīlis. FESTINBUEO! Izsmējos līdz nemaņai – vērojot, kā manas iereibušās biedrenes pavada vakaru! Ir nofilmēts un ja skatos, smiekli neizzūd!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru