ceturtdiena, 2011. gada 7. aprīlis

Dienas notikums!

Man ir jauna ideja! Ik pa dienām uzrakstīt savu dienas notikumu! Tas tāds atgādinājums, cik laimīgs cilvēks esmu es un jums sekot līdzi arī labajām lietām, kas ar mani notiek ik dienu! Optimisma deva!


6.aprīlis. Gatavoju ēst 15 cilvēkiem, atzinības vārdi par siera zupu un siera pīrāgu. Kļūstu par pavāru LIELU šeit!
Otrās vakariņas 2-vos naktī!
5.aprīlis. Otrās vakariņas Dienvid-Itālijas gaumē divos naktī! Trakie Kalabrieši!
4.aprīlis. Auto jumts nost, mati vējā un smaids pa visu seju! Burvīga diena Boloņā!
3.aprīlis. Labs saldējums Ferarā, labs laiks! Patika šī pilsēta, dikti!
2.aprīlis. Lielā brāļa balss! Sailgojos! Daudz laimes dzimšanas dienā, Brāli!
1.aprīlis. Brīvprātīgo konference San Servolo salā Venēcijā – tāds līmenītis, cik Eiropa par to naudu izdeva – Ak, mans Dies!
28.marts. Nopirku baltas, gumijas čabatas ķīniešu veikalā par 4.80Eur (iedeva atlaidi 1.20Eur), gatavojos vasarai!
San Luca, Boloņa
27.marts. Svētdienas ašā ideja – aizbraukt līdz Jesolo, tā ir kūrorta pilsētiņa aiz Venēcijas. Tas prieks radās, kad sapratām, ka notiek karnevāls un mūsu sejās lidoja karnevāla rotājumi!
26.marts. Picērijas apmeklējums kopā ar marokiešu draugiem!
25.marts. Došanās uz picēriju kopā ar itāļu valodas skolotāju Rozmariju!
24.marts. Satikts sen neredzēts draugs no AEGEE laikiem un došanās uz slidotavu! Sajutu Latviju!
22.marts. Skrējiens pa Dolo. Patiesi, šodien sajutu, vasaras tuvumu. Skrienot, jūtot sauli, jutos neizsakāmi laimīga!
21.marts. 6 mēneši Itālijā!
Ferara
20.marts. Brokastis gultā – neatceros vai maz man bijis tāds process iekš manas dzīves un vakariņas Neapoliešu picērijā-restorānā! Nu dievinu dienvidus, izgājusi no restorāna biju 100% laimīga! + esmu jau apzinājusi/iepazinusi/apciemojusi 3. Latvietes Itālijā!
19.marts. Satiku meitenes, arī brīvprātīgās ar kurām iepazināmies Verbānijā atbraukšanas apmācībās.
17.marts. Mūs ir „adoptējusi” viena itāļu ģimene (tētis, mamma, dēls un meita). Meitas  Esteres dzimšanas diena. Es uztaisīju tiramisu un visi kopā pusdienojām un pavadījām dienas vidu jauku jaukā ģimenes atmosfērā!

2 komentāri: