trešdiena, 2011. gada 2. marts

Jaunumi

Neticēsiet, ir pagājuši pieci mēneši. Nezinu, kur tie paskrēja, bet ja atskatās tagad, kas tik nav darīts un te nekāda sakara nav projektam.
Iesākoties 2011. gadam mēs ar Lidiju nolēmām katrā brīvdienā doties iepazīt Itāliju. Šī doma bija varen spoža, jo no tās dienas es mīlu būt šeit, jo esmu iepazinusies ar TIK daudz cilvēkiem, ieguvusi draugus un atradusi piedzīvojumus. Esmu bijusi Veronā, Brešā, Sardīnijā, Verbānijā, Milānā un vairākas reizes Boloņā. Zinu tik vienu, brīvs - laižu prom! :) Laikam ar sejā rakstīts, negribu būt šeit - Dolo un šajā projektā.
Sestdienas sapulcē tik paziņots: mēs ar tevi pārtraucam projektu, šodien nosūtījām vēstuli nacionālajai aģentūrai, lai samainītu tavu projektu! WoW! Bet pārsteiguma moments bija pirmās 20 sekundes, jo vairāk es par to domāju un klausījos viņos sapulces gaitā - sapratu: ES GRIBU PROM! Vēl jo vairāk jau pati nacionālajai aģentūrai jautāju par iespēju samainīt projektu, tie man atbildēja, ka šādas iespējas nav! Bet tagad ir!?!?! Turu īkšķus par gaišumu, kas mani gaida! :)
Jautāsiet, kas tagad?
Tad nu turpinu iesāktos darbus. Bet nezinu cik ilgi būšu te Dolo, kad došos prom un kur (tas viennozīmīgi būs Itālijā)! Bet manā sejā nav rodama neviens skumjšs vaibsts! Es patiesi esmu ļoti, ļoti priecīga! :)
Lai tik viss sākas! :)
Verona
Boloņa


Breša

Milāna

Sardīnija

Verbānija pie Madžore ezera

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru